Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Steakhouse Daan. Meer weten? Ontdek meer
Rachida
23 jun 2026 om 7:55
het eten was lekker en kon het snel ophalen ik raad het aan
Ann
22 jun 2026 om 21:31
Well-packed, delicious, large portion
josief
22 jun 2026 om 1:51
Lekker eten
Mo
21 jun 2026 om 18:28
Niet bezorgd
Amaru
19 jun 2026 om 2:50
my Food was not delivered. this is a scam. I want immediate refund
Alex
16 jun 2026 om 23:07
hij was heel snel
Lex
14 jun 2026 om 12:57
Ik geef dit maal 3 sterren en dit komt omdat ik 1uur en 45 minuten heb moeten wachten op mijn eten zonder dat het restaurant mij hier over heeft gebeld om te zeggen dat het langer duurt dan normaal.. het eten is wel echt goed!
Gerbrin
13 jun 2026 om 7:33
Niet in woorden uit te drukken iedere keer een hemelse maaltijd
Jesse
11 jun 2026 om 22:39
patat was vetter dan vet denk wel voor de 4de keer opgewarmd int vet, alles was ongezout, spare rib veelste ver doorgekookt al met al gewoon slecht
Lex
9 jun 2026 om 11:01
De spare ribs zijn zeker een aanrader!
Ricardo
7 jun 2026 om 19:47
Zat heel veel olie en vet in het bakje. Op thuisbezorgd wordt erbij vermeldt dat je bij de mix grill stokbrood met kruidenboter krijgt. Dit was niet meegeleverd. Toen ik het restaurant belde over dit probleem was diegene erg klantonvriendelijk.
Luciano
7 jun 2026 om 13:06
slechte eethuis heb besteld en bevestigung gehad ,maar zijn nooit komen opdagen of een belletje nog een bericht gehad . voor mij een afrader